18.5.07

Νέα... Εποχή

Η τεχνολογία έχει κάνει διαφορετική τη ζωή μας.
Αλλά παραμένει ένας χώρος που ο απλός χρήστης της δεν μπορεί πάντα να τον ελέγχει.
Έτσι βρέθηκα στην άβολη θέση να δημιουργήσω ένα νέο blog, αγνοώντας αν θα μπορέσω από το παλιό να βλέπω -και να βλέπετε- όλα όσα εκεί είχαν περάσει.
Όλη αυτή η περίπετεια μου θύμισε τον σεισμό του 1981. Τότε, καθώς άφηνα βιαστικά το σπίτι μου, είχα πάρει μαζί μου εκτός από τα κάποια απαραίτητα εφόδια και χρήματα και το χειρόγραφο του βιβλίου που εκείνο τον καιρό μόλις είχα τελειώσει.
Είχα μαζί μου τις δαχτυλογραφημένες σελίδες. Και αισθανόμουνα πως το βιβλίο μου ήταν ασφαλισμένο.
Αναρωτιέμαι, αν τώρα συμβεί κάτι παρόμοιο, θα πάρω μαζί μου τον ηλεκτρονικό υπολογιστή μου; ... Όχι, μάλλον θα πρέπει να σκεφτώ να χώσω στην τσέπη μου εκείνο το "φλασάκι" που αποθηκεύω ότι γράφω.
Παρόλα αυτά, μάλλον θα αισθάνομαι ανασφαλής.
Βλέπετε όσο κι αν η χρήση του υπολογιστή με έχει αποδεσμεύσει από μεγάλο συγγραφικό κόπο, εντούτοις παραμένω άνθρωπος του χαρτιού.... Άνθρωπος μιας άλλης εποχής;
Δεν το νομίζω, τελικά. Όσοι σαν κι εμένα είμαστε άνθρωποι που πάτησαν σε δυο αιώνες, έχουν μια ιδιαίτερη ικανότητα προσαρμοστικότητας.
Αλλά η νοσταλγία είναι τόσο γλυκειά.
Ακριβώς όσο ερεθιστική είναι και η προσμονή της επόμενης μέρας.

9 comments:

scalidi said...

Να κάνω και ποδαρικό που είναι το φόρτε μου... Καλή νέα εποχή, λοιπόν.

Εαρινή Συμφωνία said...

Για την κοινωνία λέμε άτιμη κενωνία. Για την τεχνολογία, τι να πούμε; Εύχομαι καλορίζικο και με πανέμορφα κείμενα- όπως συνηθίζει ο οικοδεσπότης.

Τζων Μπόης said...

καλορίζικο λοιπόν και από μένα και με καλοτάξιδα κείμενα

Unknown said...

"Πάλι ντόρτια ήφερα"
Τέταρτος κι ούτε μια θέση στο βάθρο. Καλορίζικο όμως το καινούργιο σας μπλογκάκι.
:Ο)

Χρήστος Φασούλας said...

Μάνο, καλορίζικο και... από κοντά! Και... μακριά από σεισμούς (λοιμούς και καταποντισμούς...)!
:)

Μάνος Κοντολέων said...

Κι όμως... Ίσως αυτή η αβέβαιη κατοχή ενός διαδικτυακού χώρου να έχει τη γοητεία της -κάτι σαν τον έρωτα που ξέρεις πως ίσως δεν θα είναι μόνιμος.
Και να προσφέρει μια γνώση -πως δικά μας για πάντα είναι μόνο όσα εντός μας κατοικούνε.
Ευχαριστώ όλους για τα καλωσορίσματα

Stavros Katsaris said...

Και να συμπληρώσω πως αισθητικά το καινούριο μπλογκ είναι ανώτερο του προηγούμενου!
Καλορίζικο και καλό κουράγιο! :))

ci said...

Καλή επόμενη μέρα!

ioeu said...

Καλοτάξιδο!!!